neděle 22. srpna 2010

Печени донъти



Много хора обожават донътите, но не ги хапват често подари няколко причини -пърженото е калорично а и нямат уред за правене на понички. Затова аз ви предлагам едни също толкова вкусни, но никак не толкова калорични понички,от които ще си оближите пръстите.

Продукти:

1 яйце
80 гр. разтопено масло
1 ч.ч. кис. мляко
1 ванилия
1/2 ч.ч. захар
2 ч.ч. брашно (непълни)
1 ч.л. сода
1 ч.л. бакпулвер

Разбива се яйцето с маслото за около 2-3 минути. Добавя се кис. мляко, след това захарта и след това брашното, предварително смесено със содата и бакпулвера, като не преставаме да бъркаме и всички продукти слагаме постепенно (да не изсипем наведнъж съставките). След като се получи хомогенна смес, изсипваме в торба с дупчица или шприц и се пълнят формичките (предварително намазнени със студено масло). Формичките се пълнят най-много до половината (защото бухва тестото много и ако се препълнят се закрива дупката). Пекат се на 200 градуса за около 10-12 минути. Излязоха ми този път 24 донъти и всички станаха с дупка (предния път бях сипала повече смес във формичките и малко някои се бяха позатворили).
Да ви е сладко

1 komentář:

  1. Голямата ми дъеря много обича понички. За разнообразие гледам да изпробвам различни рецепти. Твоята много ми допадна и тези дни ще я пробвам. Били уточнила само в какви формички печеш донътите?

    OdpovědětVymazat